Stoiska handlowe. Jak sprzedawać, żeby wyjść na swoje?

Stoiska handlowe. Jak sprzedawać, żeby wyjść na swoje?

Stoiska handlowe. Jak sprzedawać, żeby wyjść na swoje? W dobie rozkwitającego handlu stoiska handlowe zyskały nowe życie. Lokale w galeriach handlowych i duże sklepy nie są już dla przedsiębiorców wymarzonym miejscem na założenie własnego biznesu. Coraz więcej osób, które chcą żyć ze sprzedaży towarów i usług wybiera wyspy handlowe. Jakie są plusy takiego rozwiązania?

Stoisko handlowe – projekt

Stoiska handlowe. Jak sprzedawać, żeby wyjść na swoje?Odpowiednio wykonane stoisko handlowe to nie tylko większa sprzedaż, ale też tańsza opcja na sprzedawanie swoich produktów. Odpowiedni projekt stoiska wystawienniczego przyczyni się do zwiększenia jego potencjału i pozwoli na efektywną sprzedaż.
Zakładając stoisko powinieneś się zastanowić, w którym miejscu je umiejscowić aby przyciągnąć do punktu sprzedażowego jak najwięcej zainteresowanych ofertą klientów. Zachęć ich do zainteresowania się twoimi produktami, przykładając się do przygotowania odpowiedniego projektu. Fachowe firmy produkujące stoiska wystawiennicze wykonają dla ciebie punkt, który bez problemu przyciągnie wielu klientów.
Zanim zlecisz projekt wyspy, powinieneś mieć na nią pomysł i wstępną koncepcję na jej wygląd. Firma wykonująca projekt musi wiedzieć, jak będą rozłożone produkty które chcesz sprzedawać, jaka kolorystyka cię interesuje, co jest dla ciebie priorytetem. Kluczem do sukcesu jest takie zaprojektowanie stoiska, żeby jego wygląd był zaproszeniem do sprzedaży.

Wyspa handlowa – usługi

Planujesz wykonywanie usług na swojej wyspie handlowej? Chcesz wykonywać manicure lub mieć profesjonalny punkt krawiecki? Zanim zabierzesz się do projektowania sprawdź, czy twoja koncepcja się sprawdzi w codziennym funkcjonowaniu stoiska i prowadzeniu biznesu. Wykonując usługi związane z upiększaniem musisz wygospodarować miejsce dla swoich klientek, zadbać o warunki sanitarne i o prywatność. Coraz popularniejsze są otwarte stoiska, przy których pracuje kilka kosmetyczek wykonujących swoje usługi. To rozwiązanie znacząco zmniejsza koszty, jednak ma też swoje wady (np. brak prywatności, który może odstraszać niektóre panie). Projektując tego typu miejsce postaw na sterylne, jasne kolory, zadbaj o możliwość szybkiego umycia lady, o odpowiednie wyeksponowanie produktów takich, jak lakiery do paznokci czy kremy.
Dobrym pomysłem jest otwarcie biznesu tego typu w dużej galerii handlowej. Pozwala to na zdobycie klientek, które w innych okolicznościach nigdy by o nas nie usłyszały. Galeria to miejsce, w którym przewija się mnóstwo kobiet, które w drodze na zakupy mogą mieć ochotę na szybką sesję w twoim gabinecie.

Sesje fotograficzne w stoisku handlowym? Czemu nie

To wciąż mało popularne, więc możesz wykorzystać niszę i przetestować swoje możliwości. Fotograf to zawód, który wciąż ma się dobrze, więc potencjał wyspy w której można zrobić zdjęcie do dowodu jest bardzo duży. Najlepszym miejscem na tego typu usługi będzie galeria handlowa, usytuowana w pobliżu najważniejszych urzędów. Pamiętaj jednak o komforcie swoich klientów – chcąc ich przekonać do wykonania zdjęć właśnie u ciebie musisz postarać się o komfortowe warunki i osłonę, chroniącą przed ciekawskimi.