Dlaczego warto skorzystać z usług serwisu Apple w Gorzowie Wielkopolskim?

Firma Apple jest jedną z najbardziej lubianych i cieszącą się długą historią firmą technologiczną. Dzięki niej tysiące osób na całym świecie mogą korzystać z takich sprzętów jak Iphone, Macbook, iPad i wiele innych rozwiązań technologicznych. Warto jednak zdawać sobie sprawę, że niekiedy sprzęty same w sobie psują się, wymagają naprawy lub całkowitej wymiany. W takich sytuacjach w mieście takim jak Gorzów Wielkopolski najlepiej jest skorzystać z usług autoryzowanego serwisu Apple. 

Dlaczego warto skorzystać z serwisu Apple w Gorzowie Wielkopolskim?

W miastach takich jak Gorzów Wielkopolski jest nieporównywalnie większa liczba klientów, którzy posiadają produkty firmy Apple wymagające niekiedy naprawy lub wymiany. Niekiedy również klienci zgłaszają wszelkiego rodzaju wnioski takie jak reklamacje lub zapytania dotyczące możliwości naprawy po terminie jaki obejmuje gwarancja. Niemniej jednak istotną kwestią jest fakt, iż jedynie autoryzowane serwisy firmy Apple pozwalają na szybkie i sprawne zbadanie sprzętu, jego stanu technicznego oraz podjęcie odpowiednich kroków. Autoryzowany serwis Apple charakteryzuje się tym, że klient chcący zgłosić swój sprzęt musi mieć pewność, iż jedynie kompetentne osoby będą wiedziały co należy zrobić. Wyłącznie osoby znające system operacyjny, parametry techniczne czy też inne istotne elementy wybranego sprzętu będą mogły zaoferować odpowiednią pomoc każdemu klientowi. Jeżeli nie jest to serwis Apple wówczas nie ma gwarancji, iż sprzęt obejmuje gwarancja oraz, iż naprawa lub wymiana będzie na pewno odpowiednio wykonana.

 

Polecamy:

 

Z jakiego rodzaju usług można skorzystać w serwisie Apple?

Serwis Apple w Gorzowie Wielkopolskim – jak i w wielu innych miastach w Polsce – umożliwia skorzystania z wielu usług dotyczących sprzętu elektronicznego każdego z klientów. Do najczęściej wymienianych usług zaliczają się m.in.:

  • zgłaszanie problemów technicznych – mowa tutaj przede wszystkim o zgłaszaniu problemów ze źle działającym sprzętem elektronicznym, uszkodzeniami mechanicznymi jak stłuczenia, zalania czy inne uszkodzenia, źle działającą baterią, ekranem dotykowym, systemem wewnętrznym wybranego sprzętu itp. W takich sytuacjach to właśnie serwis Apple jest pierwszą – i zasadniczo jedyną – linią oraz miejscem, do którego każdy klient może się zgłosić;
  • wszelkiego rodzaju skargi, wnioski oraz zażalenia – inną formą działań, jakie można podjąć w serwisie Apple jest składanie wszelkiego rodzaju wniosków. Dotyczy to zarówno reklamacji jak i próśb np. o zbadanie sprzętu czy też prośba o odpłatną wymianę jednej z części swojego urządzenia elektronicznego.

Dzięki powyższym typom usług z jakich można skorzystać w serwisie Apple praktycznie każdy ma możliwość przyjścia i zgłoszenia swoich problemów ze sprzętem elektronicznym. Dodatkowo na miejscu często można wyjaśnić wszelkie nieprawidłowości oraz rozwiązać problemy, które drogą pocztową lub elektroniczną mogłyby iść znacznie dłużej. Dzięki temu wyłącznie w jednym miejscu można dowiedzieć się więcej na temat samego sprzętu, sprawdzić czy jest on na gwarancji, złożyć reklamację lub oddać swój sprzęt do naprawy czy też wymiany.

O czym należy pamiętać korzystając z usług serwisu Apple?

By móc bez przeszkód skorzystać z usług jakie oferuje serwis Apple należy pamiętać o kilku istotnych kwestiach, które w przyszłości pomogą uniknąć zbędnych komplikacji. Przede wszystkim chcąc oddać swój sprzęt do sprawdzenia czy wszystko dobrze działa, naprawy lub całkowitej wymiany należy mieć ze sobą dowód zakupu np. fakturę oraz kartę gwarancyjną. Taka gwarancja jest dowodem, iż to firma na swój koszt musi dokonać niezbędnych napraw w przeciągu ok. 2 lat od momentu zakupu sprzętu przez klienta. Takie rozwiązanie gwarantuje, iż nawet w przypadku wad technicznych sprzętu ze strony producenta klient bezpłatnie może domagać się naprawy lub wymiany na zupełnie nowe urządzenie. Druga kwestia dotyczy aspektu formalnego jakim jest możliwość złożenia skargi lub dowolnego wniosku i zapytania w formie online lub na dedykowanej przez firmę infolinii. W obecnej sytuacji pandemii korzystanie z serwisu stacjonarnego Apple może wydawać się utrudnione lub w niektórych wypadkach kompletnie niemożliwe. Wówczas zgłoszenie sprzętu do wymiany lub naprawy drogą elektroniczną może okazać się jedynym rozwiązaniem dostępnym na dany moment. Wówczas również należy pamiętać o tym by dołączyć do oddawanego sprzętu wszelką dokumentację potwierdzającą zakup jak i ważność gwarancji. Dodatkowo przy zgłaszaniu reklamacji istotną kwestią jest również oddanie kompletnego sprzętu. Jest to szczególnie ważne przy wymianie całego sprzętu, gdzie np. do Macbook’a musi być dołączony pozostały sprzęt taki jak ładowarka oryginalne słuchawki czy też karta gwarancyjna. Bez tych dodatkowych elementów nierzadko mogą powstać kłopoty czy też firma zdecyduje się na odesłanie sprzętu z powrotem do klienta czy też poprosi o dosłanie niezbędnej dokumentacji. Wtedy czas realizacji takiego zażalenia może się znacząco wydłużyć lub zostać kompletnie odrzucony ze strony firmy Apple co powoduje ponowną konieczność zgłoszenia reklamacji i przejścia całego procesu oddania sprzętu od początku.